Nästa hit på P4-toppen kanske

A                                  E
Jag kom hem full som satan mitt i natten
                            A
Allting snurra runt, runt, runt
                                   E
Med nyllet fullt av skit ifrån rabatten
                         A
Ett leverne som ej var sunt


                 D               A
ref: För vi ska supa, slåss å knulla
     E                    A
Och leva som ett riktigt svin
             D                  A
Då får man ligga på golvet och rulla
E                    A
Tills man fått sin medicin

      A                         E
Det brukar bara vara jag och Christer
                         A
Min vän från anonyma alkolister
                             E
Vi brukar ringa runt på min mobil
                                A
Och svarar nån så skriker vi homofil


                  D              A
ref: För vi ska supa, slåss å knulla
     E                    A
Och leva som ett riktigt svin
             D                  A
Då får man ligga på golvet och rulla
E                    A
Tills man fått sin medicin

    A                               E
Så ser du någon springa ner längs gatan
                           A
Naken, med polisen hack i häl
                                    E
Så skynda dig och göm dig fort som satan
                                A
Eller häktas upp på sannolika skäl



KLUKSFESTIVALEN NÄSTA OR WHAT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0