Färdigtjatat nu faktiskt

Vad skönt. Tråkigt men extremt skönt. Nu behöver jag inte oroa mig längre, vad tänkte jag med? Ge ut min låttext bara sådär, lägga mig naken på gatan. Blottad inför alla.

Nej, det var nog en engångsgrej. Ren impuls.

Annars trodde jag nog aldrig att jag skulle släppa ens en tår för att vår Michael Jackson är död. Han var faktiskt inte en särskilt nära vän till mig. Men igår gjorde jag det oväntade jag släppte både en och två tårar. Tre. Fyra. Fem. Sex. Sju.

Jag kollade inte på filmen som jag skulle se, eller serien, eller den andra serien. Jag spenderade min kväll och natt med att kolla på Michaels minnesstund och en av Michaels alla konserter.

Han var verkligen kung av pop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0