Fil och frukt är som mina familjemedlemmar

Det började sakta krypa i mig när jag insåg att jag glömt att handla mat idag. Jag har mat, iste och hårdbröd. Inte okej. Men inte min fil och frukt. Plötsligt såg jag bara matreklamer, det vattnades och paniken kröp sig på.

Snabb som en påfågel skickade jag ett sms till Sofie och hörde om någon affär var öppen. Yes indeed. Snabbare än en påfågel sprang jag iväg och köpte min fil och min frukt. Åh. Halleluja.

Sedan insåg jag vid kassan att jag har glömt hur man handlar. Kan man det? Först visste jag inte hur jag skulle betala, sedan glömde jag en påse och allt kändes bara obekvämt.

Jag har nu konstaterat att efter ungefär en månad hemma så glömmer man lite hur man sköter sig själv. Tur att jag fortfarande kan torka mig själv i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0