Jag är på gång, jag är laddad, jag är tänd

Hemifrån så har man fått klagomål för att jag skriver som en pessimist. "Har du glömt att det är sommarlov? Att du inte har några prov eller läxor eller muntliga redovisningar? Lägg upp böckerna och tänk 'de här slipper jag nu'!"

Det slog mig som dagens värmevåg att det är helt och hållet rätt! Jag har glömt och kanske tack vare mitt lilla nederlag i bloggkriget så har jag blivit en negativare bloggare.

FY SKÄMS! UFFA. *SpoTtaRtrEGånGErÖveRAxEln*


Jag är på gång nu. Jag känner det på mig. Kenneth, ät mina bubblor.. för jag simmar snart ifrån dig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har du fattat att det är sommarlov att man måste påminna dej fniss ung fri å lycklig å bara 18 år Okej ja vet att du inte vill vara fri men se till å fixa de då Löööööve you

2009-08-01 @ 08:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0