Jag vaknade på rätt sida, lite tidigt bara

Jag måste seriöst beställa mig min regnjacka. Köpa matchande stövlar. Gärna magiska stövlar.

På facebook är det kanske hur många som helst som har påpekat att det regnar väldigt mycket, att det aldrig tar slut. NEEHEEEEEE?! Det var något jag var helt inkompetent för att kunna konstatera själv. Tack alla 147 stycken som upplyste mig.

Men det tar aldrig slut..? Någon undrade om Gud inte får vätskebrist där uppe snart.. HAHAHhhaHAHHAhahahha. Alltså.. om man är Gud och har skapat jorden så kan man väl skapa lite mer vatten. 

Då ska jag önska att Svampbob och alla hans svampsläktingar kommer hit istället. Suger upp allt. Även all skitsnack. 


Nej. För mycket inkompententa.

Låt dem betala mer skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0