MTV breakfastclub top 10 i bakgrunden

Ställde klockan på halv tio idag, varför kan man tänka, jo, för att jag har extremt mycket att göra idag innan jag tar halv fem bussen hem med Tove. Okej, egentligen inte mycket men många beslut kommer att komma i min väg och ni som känner mig vet att jag har en tendes till att få beslutsångest. För ofta.

Den största "have-to-do" idag är att välja vilka kläder jag ska ha ikväll och imorgon. Det är svårare än det låter för vädret ligger mellan varmt och kallt, det är sant! Det är inte jättevarmt och inte jättekallt. WHAT TO WEAR?

Sedan är jag en tjej också. Så att ni har det i åtanke. En tjej som gillar kläder.


ÅH, BOOM BOOM POW! BOOM BOOM POW! PEPP PEPP OHYES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0