Nu vet ni, okej?

Jag, som alla andra, gör dagligen fel. Ett fel, två fel, tre fel, flera fel. Fel, fel, fel. Jag, som alla andra, vill inte höra att jag gör fel. Jag vet oftast att jag gör fel. Men det brukar gå bra, man biter ihop, tänker att nästa gång gör jag rätt. Fram till ungefär nu.

Om jag får höra att jag gör något fel så kan jag inte bita ihop eller tänka att nästa gång gör jag rätt, det bubblar inom mig av irritation och jag får utlopp för mina känslor.

Antingen försöker jag förklara mig irriterat, eller så hånler jag bara, eller så går jag med bestämda nazisteg, eller så slinker det bara fram ett "håll tyst bara" eller till och med "håll käften".

Det är inte jag och det känns som om jag går runt och har PMS 24/7. Tyvärr kan jag inte skylla på det längre. Det gick ett tag. Kan man ha PMS 24/7 förresten?

Jag måste googla.


Om inte annat så ska jag bättra mig. Så länge får ni bara använda en fin ton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0