P-p-p-po-po-pokerface

Jag blev nyss bjuden på lite poker. Jag tog med mig min dealer och tränade lite på min all-in innan jag gick. Nej. Faktiskt så har jag aldrig riktigt spelat poker, på riktigt riktigt, med pengar och svettattacker.

Jag har sett på tv och jag har sett mina vänner spela, åtminstone hört att de spelar. Ofta.

Jag tackade inte nej, eftersom det stod ganska klart - hon kan ändå inte spela. Men jag anmälde mig på nybörjarkväll, om det skulle komma en sådan framöver.

Det skulle vara en skön merit att kunna spela poker.  Dessutom - ingen har ett pokerface som jag.


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: hehe tackrtack ;;)

2009-07-12 @ 22:54:03
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0