"Prognoser & Observation"

Är jag helt sjuk i huvudet om jag inte vill ha finväder idag? Antagligen. Men jag vill bara krypa ned i soffan framför en film, äta cheezedoddles, dricka lättdryck och inte känna att jag måste gå ut och ta vara på solen.

Vi har haft många fina dagar nu. Vi kan väl spara en tills senare? Typ Kluksfestivalen den 17-18 juli.

Enligt smhi.se så ska det vara fint idag, sisådär 20 grader, men regna ungefär hela veckan. Jag skrattar inombords åt mina vänner som ska ner på Hultsfred. Skadeglädjen är nästintill bländande!

Fast jag vet att det kommer att ha kul i alla fall.. och vara ständigt skitiga.


FRÜKÖST.

Kommentarer
Postat av: J

Ibland är det faktiskt skönt att ha en lite mindre fin dag, här börjar det regna nu...

2009-07-04 @ 13:56:11
URL: http://barasanningen.blogspot.com
Postat av: Sara

TSSS askul med 6 nätter i tält i regn ska du veta! mooohaha

2009-07-05 @ 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0