Räkna filosoferingsorden

Jag älskar att bara sitta och filosofera. Jag har mina filosoferingsställen, sådana ställen som jag filosoferar som bäst på. Ett är på bussen, ett annat är på balkongen och yttligare ett är på toa.

Sedan filosoferar jag om olika saker på de här olika ställena.

På bussen filosoferar jag mer om saker som hänt, går igenom detaljer såsom ord och handlingar.

På balkongen är där filosoferingen kryper djupare, då filosoferar jag kring mig själv. Ja, mig själv.

På toaletten, där man sammanlagt tillbringar extremt många timmar under sitt liv filosoferar jag om vad jag ska ta mig till härnäst - ta ett äpple eller skicka det där smset.


Dåtid, nutid och framtid.

AWSUME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0