Sammanfattning av dag 1 och 2

För att sammanfatta helgen.. eller.. det går inte riktigt att sammanfatta. Det känns som om jag idag, dagen efter dagarna, är helt tom på ord och på tankar, på vettiga åsikter och problemlösningar. Men helgen har i alla fall bjudit på en hel del, för vissa kanske för mycket och andra kanske för lite.

Skrattat det har jag gjort. Efter helgen så har många olösta mysterium gnagat sig in på hjärnbarken, som all jord som vi i lördags fann på toalettgolvet, handfatet och i toaletten samt alla sagda ord och handlingar.

Jag kan efter helgen konstatera att jag är lagomt slut. Spenderat hela dagen, verkligen hela dagen, i sängen. Bara raktigenom superseg. Det kom däremot med djupa diskussioner som jag hoppas kan komma till hjälp.




Vi lämnar det så sålänge. Tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0