Träningslogg, yeyeye

Ganska lame. Jag vet.

Men jag har i alla fall nyligen kommit hem från yttligare en löprunda, ett varv runt spåret och sedan halvvägs hem.
Varför kan jag ändå inte vara nöjd? Jag är en sådan som sällan kommer ut och när jag väl rör på mig så vill jag springa till stan fram och tillbaka. Då är jag nöjd.. och antagligen halvdöd.


Nu är det så att jag vill ha min amerikanska movie, vilket innebär att mitt lag som ligger i botten ska ta höstsäsongen toppen. Ni vet. American movies. Bara man vill, kämpar och tränar så går det.

Speciellt nu när vi ska ha krismöte om 1½ timme. Tydligen så har vi inga tränare längre. 

Hahahahahaha, komiken är slående.


Kommentarer
Postat av: Hedda

Vaaa? inga tränare? vad har hänt?

2009-07-06 @ 19:01:19
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0