Två timmar tillbaks

 

De senaste två timmarna har jag försökt fått kläm på Kurts finfina låt som jag lade upp tidigare. Ojojoj. Hoho-jaja. Camen har gått på högvarv, antagligen tagit ett steg närmare camhimlen. Det gäller ju att passa på när man är ensam hemma sedan gör man ett tappert försök att styla..

IT'S NEEVAAH ISSYYYYYYY THIS WHAAAAAY, OOHHH NO NOO! *wailarlitesnyggtpåslutet*

De senaste 24 timmarna har man gått, legat, suttit och gjort den här "åh, är jag svart under ögonen nu, måste draaaaa bort det" eller "tlött, måste dja lite undel såhäj" 

Borde göra det oftare. Snacka om att rikta min utstrålning! Ska kolla på nästa snygga kille jag ser, dra sådär och hoppas på ett nummer.. eller en förlovningsring.

*ThiHihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0