WORK WITH ME PEOPLES

Hoppas att ni sitter ner, på en bekväm stol och att golvet är något nära. Det har hänt en grej. Kanske inte en sådan ovanlig grej eller särskilt stor grej, men det kan bli en ovanlig och stor grej.

Wait for it.......

...
.......


Jag har skrivit en låt.

Alldeles själv och ja, fall till golvet av ren chock, av gråt eller bara av skratt. Välj själv. Eller sitt kvar helt enkelt och vänta tills jag är klar med vad jag tänkte säga.

Om jag hade varit artist så hade det kanske kallats för publikfrieri. Men jag är inte artist. Vanlig tjej som vill göra en vanlig grej.


Jag skulle vilja kalla det att ge och ta. Livets motto. Eller förhållandenas motto. Eller vafan. Jag vill ha kommentarer och ni får min låttext möjligtvis ett gott skratt.


KOM IGEN NUUU-NUNUNUU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0