Älsklingar, jag är hemmaaa

Hemma, home, in tha house.

Jag är på för bra humör för att ens känna lusten att skryta om hur otroligt, helt fantastiskt och egentligen magiskt underbart bra jag har haft det. Eller vi. Jag och morsan.

7 dagar som jag aldrig, nevah evah, kommer att glömma. Speciellt inte med 302 bilder från resan, som snarast ska framkallas och sättas in i ett finfint album.

4 flygturer sammanlagt. Jag hatälskar att flyga på något vis, mest älskar. Känslan av att vara högt uppe i luften, bara i luften och varken vara i Sverige eller Grekland  är så skön. Visst, longitud och latitud, höger och vänster, ovanför Bratislava och Sofia. 

Men jag är faktiskt bara i luften. Ingenstans. Den känslan. 

Tack alla inblandade. Tack som fan till morsan och farsan. Tack till Lena, Reine, Felicia, Rasmus och Tia. Tack alla greker, många fina skratt ni gav oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0