Always look at the bright side of life *vissel vissel*

Det är nästan så att det riktigt kvider inom mig. En veckas resultat av pressande och tryckande i solen håller nu på att försvinna, flagna av från min otåliga kropp. Dumma klor i dumma badhus.

Efter de här två veckorna med massa klorbad med kissande ungar så kommer jag ha flagnat sönder helt enkelt. Inte kommer solen fram och bränner på en heller.

ÄSCH. Eftersom det verkar som om det blir en kall sommar så kommer jag ändå befinna mig inomhus och vem behöver vara brun där? Tillsammans med Twilightböckerna kryper jag ned under en filt och drömmer mig bort till en snyggt blek värld med Edward.  

Helt makalöst fantastiskt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0