Årets premiär

.. för kubb. Det blev en tuff match mot farsgubben, eller snarare två då jag fick morsan på min sida. Det gjorde väntat varken till er från.

Jag kan inte påstå att jag är särskilt bra på kubb, än, men jag kan distrahera om något. Efter kvällens två matcher så kan jag utan tvivel påpeka att Hitlerimitationen och rövmooningen var de absolut bästa. Det ska jag definitivt ta med mig tills nästa match.

Kvällen är oung och morgondagen kommer garanterat inte med guld i mund och yeah, we're positive. Bara tanken på att kliva upp extra tidigt för att städa killtoan är bedrövlig, jag ska med andra ord torka pojkkiss. Antagligen liter.


Urk på burk och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0