Att tala i gåtor

Jag tänkte att jag skulle börja tala i gåtor.. ni vet, lirka in något mystiskt i en mening. Då skulle jag t.ex. kunna säga att... dagen är kall och fuktig, precis som dagen före gårdagens lunch.

HA! Nu har ni inte en aning om vad jag snackar om, eller hur? Se vad mycket roligare det blir då, jag skriver något mystiskt och lite utav hemlighetsstämplat och ni fattar absolut ingenting.

Bara för att ni ska hänga med nu så avslöjar jag min första gåta - jag åt lasange. Lasange som jag inte kunde värma i min folieform, alltså kall. Locket hade blivit blött, typ kondes, alltså fuktig.

Kall och fuktig lasange, kall och fuktig dag!

TADAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0