Bosättning at håme

På vägen hem från Krokom fick jag med min lite dagen-efter ta en sväng på Glösavägen som även går under namnet rallyvägen. Det kan liknas vid en berg- och dalbana, med bil.

Det var det otrevligaste jag varit med om på hela dagen. Min mage instämmer, fullkomligt.
 
Efter en god middag hamnade jag på soffan med en glass, vindruvor, hemgjorda skorpor, mjölk, nya Veckorevyn och en såndär fin dramafilm där allt blir så lyckligt och bra för alla parter i slutet. Bättre eftermiddag! Bättre start!


För er som undrar.. ja, jag har tagit med mig the Sims 2 hem och ja, jag har planer på att spendera några timmar av mitt sommarlov med att spela det. Lite lätt nostalgi från min dataspelsnördperiod i högstadiet. Jag kan visa min samling av the Simsspel någon gång för er som är intresserad.

DJA-DJAAA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0