En slags hatkärlek till barn

Barn är ju helt sjuka i huvudet egentligen. Vad mycket dumt de säger och vad mycket dumt de gör! Men skratten kommer ju som på rullande band.

"Vad skulle du med maggoten till då?"
"Stopp upp dom i rövva."


Sedan när sista gruppen hade avslutat sin lektion och jag var uppe på killarnas för att se till så att de blev klara berättade två av killarna, Albin och Robin, att den andre killen, Linus, hade dagen innan visat upp hans kalsonger för att de var bajs i dem.

Han försvarade sig och förklarade därefter att "det är sådant som händer, det brukar bli så, speciellt när jag inte har torkat mig riktigt när jag bajsat". Jag kunde då inte annat än att nicka med huvudet instämmande och hålla mig för skratt.

Humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0