Grattisgratulerarhadenäranellerbaragrattis

Det blir snabbt en ny dag och idag är inte vilken dag som helst utan det är Emmi's dag, min söta, kära, fina Emmi. Så grattisgrattisgrattis till dig, du vet.. jag gillar dig inte bara för att du är tjej. Du är en toppen vän och jag kan säga det om och om igen.

.. så fort jag börjar rimma så kan jag inte sluta... jaag.. måss..t.tee.e...slutt.a..a.a....rr..iimmma..a.a..aaaaaa..

"Gratulerar på födelsedagen min pärla! Eller ska man säga 'ha den ära'? Det spelar egentligen ingen roll, du vet att jag inte har koll. Hoppas att din dag blir lika bra som du, för då jäklar blir det jippie-hu! Jag saknar dig och du saknar mig, vi jämnar snart ut det med minst tusen 'hej'! Grattisgrattis återigen, låtsaskramar om dig så ses vi snart min vän."

Så blev mitt grattissms på tre sidor. Helt okej på att rimma.






Jag vet att man säger "ha den äran"...

Kommentarer
Postat av: 17

åå, du är så söt som tillägnar ett helt inlägg till mig! Tack tack och åter tack, pusszssss

2009-06-23 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0