Greklandet

γεια alla mina småtattare där hemma!

Semestern i Grekland börjar lida mot sitt slut
men oj, vad underbart jag har haft det! Fint väder varje dag, varje kväll, bad varje dag, någon kväll, god mat, hela dagarna, service av annat slag. Varje dag har varit som att leva i ett paradis. Detta är ett paradis.

Vänta bara tills ni får se bilderna härifrån. Från huset, utsikten, stranden. Faboulous.

Imorgon åker vi i alla fall hem. Tar flyget härifrån vid tolv, är på arlanda till tre och tar planet därifrån vid nio, om jag inte minns fel. Det är sex timmar av SkyCity och historia.

Nu ska jag inte sitta här och dreggla, det är första dagen det är lite molnigt här men värmen ligger ändå i luften. Jag och mom ska innan frukost gå ned till stranden för att plocka sten och doppa fötterna i medelhavet en sista gång. Klockan två är det Outlet, tydligen. Får se om shoppingen går bättre där, har hittills två armband och en kortare jacka med mig hem. Vad galet! 

TARIKO(?) - Tack

och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0