Höstforum, vårforum, je ska mä

Såg precis några bilder från vårforum i Vemdalen på facebook. Såg en film också förövrigt. Det slog mig då att jag ska vara där nästa gång, jag ska vara där på höstforum. Det verkar som om det inte finns några som helst begränsningar på kulhet och bara tanken på en T5W-stuga... ojoj-OOJ.

Så, det enda jag funderar på nu är.. vart bokar man stuga? För mitt lilla kompani ska med mig.

Kom ihåg att tacka Gud och vädergudarna för det lite finare vädret som vi fick idag också, tänk att solen ändå fanns där bakom molnen.

Vi ska tacka och be om mer helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Boka på Skistar.com



Haha, kvinnfolk

2009-06-21 @ 22:19:42
Postat av: SARA

EN T5W-STUGA BLIREEEEEE!

2009-06-22 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0