Jag följer bara mönstret

Jag kan inte sätta fingret på vad det är, jag kan inte komma på hur det uppstod eller vart det kommer ifrån men jag går runt och nynnar "Jag är fri som en fågel" i mitt ekande huvud och där jag går så intalar jag mig samtidigt att jag känner mig fri som en fågel.

Nej. Dagens ord är varken bakis eller ångest. Det var en lugn kväll igår och det tackar jag mitt omdömme för. Tack, åh tack.

Ändå har jag planer på att krypa ned i soffan framför en halvtaskig serie eller film på någon av alla TV1000-kanalerna, plocka fram ostbågspåsen som vi öppnade igår som förberedelse för idag, nynna en sista gång på "Jag är fri som en fågel" och..
 
.. tillsist intala mig själv att jag är fri som en fågel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0