Kragen är nu tagen

Flera gånger har jag sett den där reklamen. "Kommer du ihåg vad bilderna visade? Testa dig själv på försvarsmaktens sida." På ett ungefär.

Varje gång sitter jag och ivrigt försöker komma ihåg, säger sedan högt för att övertyga pappa eller mamma att jag kan, att det är min grej. Försvarsmakten. Eller så drar jag det för mig själv och försöker göra samma sak, övertyga.

Så nu sitter jag här, gör flera assvåra med ascoola test och försöker övertyga mig själv att jag kan och att jag passar. Just nu buffrar videon. Tar väldigt lång tid. Väldigt. Lång. Tid.

Ååååh, jag kan ju svara på frågan nu om vilken form som saknas för att fullborda den andra figuren. Kom igeeeeen.

JAG ÄR PÅ HUGGET NU JÖÖÖH. FÖRSVARSMAKTENS HEMSIDA - BÖRJA FUNKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0