När man minst anar det

Shit. Precis när tanken slog mig att "nu är det tisdag, skolan är snaaart slut, jag hinner inte hålla mitt oskrivna hyllningstal och jag kan därför ta bort 'Retorik - Tal' ur mina have-to-do-anteckningar".

Amen tjena.

Läste precis ett mail ifrån retorikläraren själv där det stod att jag skulle skicka mitt talmanus och att jag kanske skulle få hålla det för henne senare.

Okej.

När man trodde sig vara nästintill helt ledig så fick man sig en rejäl smocka, en rejäl slap in the face och kan inte spendera resten av kvällen framför tvn som jag hade planerat. Nej.

Tur att jag har intervallsovit sedan jag kom hem vid tolv idag, då har jag lite energi att jobba med. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0