ÖööÖööhhhhh..

Konstanterande: Om man sitter lite extra länge på toaletten så kommer det mer kiss.

Det känns som om hela dagen har bestått av zombiemoves. Sakta lunkande framåt och halvstönat "öÖööhh.. öÖöhhh..". Däremellan tagit lite kort på förbifarande kändisar på flak. Sedan lite mer "ÖööÖöhhh...". Lite mera kort. Lite arm-i-luften-för-det-är-rock. "ÖööÖöhh..".

Sedan Öh:ade jag mig hem. Somnade på soffan en stund tillsammans med Mia. Det var så schönt.

Med ett äpple, lite tortillachips och några skorpor i min mage, under hela dagen, så känner jag mig långt ifrån hungrig och börjar nog kvällen med ett glas juice. Känns som om det kommer sluta bra.


Förresten. Gratulerar alla studenter! Välkommen in i vuxenlivet. Imorgon är ni arbetslösa. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0