Sommarlovsfirande

Gårdagen firades, for sure. Kvällen spenderades här i min lägenhet tillsammans med Mia och Emmi, Olivia anlände till sällskapet något senare.
Trevligt hade vi, yes, mysigt hade vi, yes, roligt hade vi, yes. Ungefär precis så som jag ville fira sommarlovet.

Inget mer, inget mindre.

Idag är första dagen på sommarlovet 2009, sista sommarlovet. Fast vi närmare eftertanke, räknas det som lov när det är lördag eller är det på måndag det börjar?

Nåväl.

Den första dagen på lovet har jag legat i sängen och ätit frukost medan jag såg på tv. Helt fantastiskt skönt! Om en halvtimme ska jag ta min packning och röra mig mot bussen, hemåt. Sedan får vi se vad kvällen bjuder på.
 
Är Robinson slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0