Sparkar väl fortfarande mam inifrån magen

Pjuh. Då har man skrivit klart 45 diplom inför fredagens simskoleavslutning, ojojoj. Fattas bara lite mer bakning så kan jag börja andas på riktigt igen.

Även att jag satt i omklädningsrummet i min ensamhet idag och såg mitt namn på väggen. Liten lätt flashback till åttan eller nian när Jonna skrev det på väggen och osäkerheten själv "hehehe.. men neje.. hehe.." försökte rispa över det. Ganska misslyckat.

Wo-how, dra i spaken! Vadå åttan? Vadå nian? Ettan? Tvåan..?

I mitt lilla naiva sinne så går jag kanske i.. femman fortfarande och jag blir absolut inte myndig och officiellt vuxen om 156 dagar. Big no, no.


Nej. Klockan är mycket, bolibompa slutade för länge sedan. Hoppas pappa vill läsa en godnattsaga. Snuttefilten är på plats. I mammas och pappas säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0