Studenten

Igår var det zombiemoves. Idag är det zombiemoves mixat med en gamlings rörelsemönster strax innan den där välbehövande och efterlängtade höftoperationen. Jag har svårt att sätta mig på toaletten, kliva ur bilen, gå upp för trappan och kan därför dra en enkel slutsats att jag definitivt inte kan springa smärtfritt.

Känns lagomt skönt när jag har en match imorgon mot ett av seriens bästa lag. Oh, crap..

Annars vill jag tacka Emmi, Mia och Olivia, framförallt, för gårdagen. Vilka jävla kungar. Kungar hela dagen, varje dag. Kan inte ens fantisera om hur mycket vi kommer äga nästa år på vår student, hur kul vi ska ha tillsammans. 

I'm farting rainbows bara när jag tänker på det.


FOTBOLL OCH SOFFAN. Sprite och choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0