There's a hero if you look inside your heeeart

ÅÅåååhåååÅÅåhåhåhåååhhh.. världens bästa dag på jobbet, kanske världens bästa moment hittills på lovet. Jag fick idag tillsammans med min medarbetare Malin ta över sista gruppen, tydligen. Malin skulle vara lärare men som vanligt tar man själv kommandot.

Hehehehheehe.

Efter många spontanpåhittade övningar körde jag en "hoppa-från-kanten-och-försök-simma-till-andra-sidan-och-kliv-upp-igen-och-gör-om-det"-övning, varav en tjej vågade inte hoppa. Jag använde mig av några metoder tills hon hoppade själv tillslut.

Väntaaa.. vi är inte framme vid the moment än.

I duschen berättade hon för simläraren, för resten av tjejerna och för mig att nu kunde hon. Sedan kom det.. "Tack." Jag häpna. Jag smälte. Jag ruffsade henne lite i håret och stammade fram något i stil med "hehehe, nääe.. eller.. du gjorde det alldeles själv ju... hehehe..."


Men fan vad jag är bra.


Kommentarer
Postat av: e

du ska få lära mig också.

för övrigt är din header väldigt effektfull. känns som om du pekar på just mig. galet.

2009-06-23 @ 22:19:53
URL: http://egocentrico.blogg.se/
Postat av: svar på tal

Jag lär dig! Känner att det här är min grej nu. Jag tar med mig en ring och några puffar, okej?

Känn dig utvald....

2009-06-24 @ 00:19:19
URL: http://frjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0