Det stavas l e d i g

 
      S I M S K O L A N  - 0 9
 

Fullt ös, i princip medvetslös. Jag har nu varit med och arrangerat två simskoleavslutningar och det vill jag lova är en merit. Jobba i 30 grader, göra fyra tårtor, fylla på kakor, duka, passa barn, dela ut ballonger, sälja simmärken. En späckad dag med andra ord.

Men nu är det slut! Jag är ledig! Fri som en fågel! Tröttare än Tarzans farmor.

Imorgon är en ny dag, tackar för det, fint väder och massa fotboll har jag att se framemot. Det är byakampen imorgon och jag ska eventuellt delta i Bångåsens ena fotbollslag.

Jag slår inte klackarna i taket. Vi har groteska och vinstvilliga män här i byarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0