Välkommen, välkommen hit vem du än är



Det slog mig som en käftsmäll från ingenstans. Ni har inte sett mitt hus. Mitt hem. Det är i och för sig inte så mycket att komma med, det är stort men gammalt. Äldre än min gammelfarmor.. och kanske hennes farmor?

Det är iallafall här jag spenderar mina helger och nu mycket av mitt sommarlov. Så att ni vet vart jag är. Adress? Ekeberg 2196. 830 51 Offerdal. Ni kan skriva Nathalie Johansson på kuvertet om ni skickar något slags kärleksbrev.. eller kanske en hyllning.

Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Candra

jättegulligt hus ju! och en söt blogg med härlig stil på bloggandet :) Ha en bra dag!

2009-06-30 @ 15:14:24
URL: http://cmkck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0