Dag numero uno in Olden

Här sitter jag och lyssnar på Lily Allen och Veronica Maggio omvartannat, löser sudoku och känner mig fullt belåten. Nu serverades kaffe och nyss tog jag några godisbitar, nu när man upphävt godisförbudet - livin' the dream.

Nästan i alla fall, om vi räknar bort alla 8 uppgifter som ska göras under de här dagarna också, men det skriver vi inte om här.. de funderar vi inte på, inte just nu i alla fall.. för jag lever ju drömmen.

Utflykten blev kort men härlig, åkte skoter för första gången den här vintern. Galet! Sedan var jag ut första gången på dagen om man bortser från dassbesöket 10 imorse. Också galet! 



Kool_girl91 med pappas väldigt exklusiva solglasögon i det molniga vädret, spretande flätor, brorsans gammel-gamla jacka, varm choklad i ena handen och en kakbit i andra och underbart sällskap. Njutningsgraden lyser nästan genom glasögonen. 


/frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0