Dagens Natta



Dagens outfit. Det kanske är något jag ska börja med, läst många fina fjortisbloggar på senaste tiden och lärt mig att det är ganska populärt att visa upp sina kläder för dagen, skriva vart man köpt dem så andra har chansen att skaffa samma look och sedan visa upp detta med en klaschig posé.

Vi kan kalla det ALLT-I-ETT.

Nä. Så roligt är det faktiskt inte att se vad andra har för kläder, så jag tänkte istället hitta på något nytt och först och främst visa dagens expression och sedan dagens thing.

Dagens expression: Uttrycker stress, lite galenskap mixat med nödighet.
Dagens thing: Min döda och begravda farmors halsbandsklocka som har börjar funka efter 6 år.

fröken johansson

Kommentarer
Postat av: Elinor

Lite likisar är vi allt! Jag har ett liknande halsbandsur, dock av min döda, begravna mormor, men vadå liksom, same shit different names.

2009-03-09 @ 23:23:43
URL: http://totalokej.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Ja, vad ska jag säga.. det är så coolt! Först drömmarna och sedan klockan, vad blir nästa liksom?

2009-03-10 @ 12:50:14
URL: http://frjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0