De kallar det ombytta roller

Är det fredag idag ellerrrrr?

Alltså, idag gjorde jag något som jag vanligtvis aldrig brukar göra. Något som jag i princip aldrig gjort. Om jag tänkt tanken så har jag fått dåligt samvete. Men idag gjorde jag det. Idag skolkade jag, från retoriken.

Jag, Nathalie Sara Johansson, skolkade. Visserligen sov min mamma hos mig inatt i stan och jag berättade situationen att jag har inte gjort det jag egentligen ska, eftersom det är två veckor kvar tills jag ska framföra det och sedan förklarade jag att flera jag kände inte skulle gå.

Jag fick inte mycket till svar eftersom hon var alldeles för upptagen med facebook och ja, min mamma är större facebookare än mig. MIG!

Därför smsade jag henne en kvart innan lektionens start "Ska jag gå på lektionen eller ej?" och tillbaka fick jag ett rakt "Ej". Så jag gick inte. Min mammas förtjänst, tack mamma.


LOVE YOU.
◊ frökenjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0