Det börjas direkt alltså

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Jag har totalt missat att romanen skulle vara klar idag, jag har läst 57 sidor av 172. BRAW! Bara det är ju nästan värt en applåd, så slå ihop era små russinhänder för mig nu, okej?

Annars står min temperaturmätare på 20 grader i solen nu, det är nästan så att jag känner lukten av tussilagos som kryper sakta men säkert upp ur jorden. MÖMS.

Sammanfattningsvis så har det här lovet varit ruggigt bra faktiskt, tro det eller ej men dagarna lite smått isolerad i stugan var de bästa dagarna. Jag tror jag ska flytta dit.

Om inte annat så - T5W-brudar.. jag ska fixa ett helgmys där någon gång framöver så att ni förstår vad jag menar.

/frökenjohansson

Kommentarer
Postat av: Mia

Pax, för T5W mys in the stuga:)

2009-03-09 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0