Det finns i generna

KLART FÅGLAR HAR SEX och klart jag vet det.. min pappa också. Han vet allt. Det är som ne.se, ställ bara din fråga om t.ex. regeringen och sedan, om du är medlem eller i detta fall familjemedlem, så kan du välja längd på informationen - lätt, lång eller kort.

"Lätt" brukar vara ur funktion ganska ofta, så även "kort".

Idag fick jag även uppleva en ny sida av min far. Dagens, snarare senaste halvårets, ärende var att köpa en datorväska och idag for vi till Lillänge, vi hamnade slutligen på OnOff där jag stod och velade som alla andra gånger.

Ska jag köpa den svarta, stilrena eller den bruna, mönstrade? Jag prövade ringa min hjälpreda och rådgivare, mah mum, men fick inget svar. Ett alternativ kvar.. fråga mah pap.

"Jag tycker den bruna, den är mer CHIC vilket passar dig och det är som mer en ACCESSOAR."

WHAAAAAAAT?! Han övertygade mig fullkomligt. Totalt. Vilken man.


/frökenjohansson.
  

Kommentarer
Postat av: eeeee

hahaa insatt snubbe

2009-03-09 @ 19:24:09
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0