Fröken Johansson in action

Som de flesta vet så är jag en fotbollstjej, en Alsenbrud, en vänsterback. De som inte vet har antagligen downs.

Igår var det träning på Jämtkraftarenan och eftersom vi har en väldigt kool hemsida så tog jag med mig kameran så vi kan lägga in lite fräscha bilder. Eftersom fotboll en ganska stor del av min fritid så tänkte jag visa vad jag gör 3 gånger i veckan, 4½ timme sammanlagt + resor.



Vi kallar den bara Natta in action. Natta är nästan alltid i action.



Här krystas inga bebisar, det är situps.

Ett exempel på en klassisk målchest, man behöver många alternativ som vänsterback.
 


Kolla min PENDEL, dålig pendel - dåligt skott.



När jag blir arg på mig själv, då lägger jag mig ned i fosterställning en stund.

frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0