Gå ut och beröm världen

Hur skönt är det att få beröm? En enkel fråga med ett enkelt svar. SUPPER-GÖTT! Igår baddade jag i beröm.. så mycket beröm fick jag kanske inte men beröm fick jag allt och oj, vad jag sov gott inatt. Så gott så att jag kunde pallra mig upp halv nio fast jag börjar 12. M-m.

Jag anser att man borde få beröm oftare, för saker som kanske inte är det första märkbara också. Igår fick jag några "Jättebra Natta!" och en "En jättebra träning igen, Natta, bra." Det var inte så mycket men nog baddade jag i det.  

Så jag uppmanar er att badda i det beröm ni får, stort som smått, för det stärker en i vardagen. Vilken klyscha, men det är sant och det vet ni också. YOU HEARD ME! som jag brukar säga.

Sedan ska man inte bara gå runt och badda i sin egna beröm utan även ge beröm, äkta beröm menar jag då och inte beröm bara för att vara schysst. Det kan vara vad som helst, något som man anser att personen gör bra.

För ni anar inte vad de där orden som kan tyckas vara så små för dig själv kan vara så stora för den andre.

Så idag vill jag att vi alla berömmer 3 olika personer för 3 olika och bra saker. KåMe åN!



frökenjohansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0