Här kommer Natta-Patta, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa

Det är störtskönt att börja 12.10 på måndagar, blir nästan som en långhelg. Hm, undrar om jag ska ut på söndag? Hehehhe, närå. Fast det skulle vara störtkul! Bara för att. Jag ska nog prova i slutet, när sommaren är här.

ÅÅÅÅÅÅHH. Sommar. Ser ni bara på ordet? Säg det högt för er själv nu och lyssna på det istället... sommaaaarrrrr.. m-mm. Jag dreglar lite. 

Den här veckan blir hektisk. Mamma är på jobb så jag måste pendla emellan några dagar vilket innebär att jag åker hem idag, åker in imorgon med 06.55 bussen om jag inte hinner falla i koma, stannar ev. tisdag, åker hem på onsdag, åker tillbaka torsdag med samma äckligt tidiga buss och... jaa, så långt vet jag just nu. 

Men jag kan klara't, jag måste klara't! Det jobbiga är bara att släpa på datorn framochtillbaka, på skolan och på bussen. Jag är så bortskämd.

Jag har ändå bestämt mig för att den här veckan ska bli great, med stort g. Hur och varför? Ingen aning, men det är dags.

frjoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0