Helt okontrollerat

GAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAA


Jag kan inte sluuuutaaa.. jag har fortfarande bilderna kvar i mitt huvud, bilderna från de sista scenerna i programmet "Den rätte för Rosing". Jag hoppas att ni såg det, jag hoppas att ni fick ett lika gott skratt som jag. Alla problem är nästan som bortblåst! Tack Linda, tack för att du är så patetisk i ditt program.

Jag ser framför mig hur allt ska framställas som dödlig allvar.... "den rätte för mig är............. Hugo", sedan kliver det fram och börjar grovhångla i 5 minuter, med den andra killen ståendes bakom som inspekterar deras tungor när de inspekterar varandras frukostar.

Det är så kul. Sedan ska det gulligullas och ojojoj, vad ni är söta och ojojoj, vad ni ska ha det bra tillsammans på tu man hand.


Ma får väl si da.

 

frökenjohansson


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHHAAHA ja jag såååååg! hahahahahah och att hon sa "alltsååå om de tinte vore för min botox skulle mitt smile gå upp till öroneeen!" haaaaahahahah MÖMS!!!

2009-04-01 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0