Helt onödigt men helt underbart

SÅ JÄVLA SSCHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT när man kan radera bokstav för bokstav i mitt lilla "what-to-do" anteckningsblock som jag har här på sidan av min fin-fina dator. Där har jag skrivit upp ungefär alla läxor, prov och inlämningar som ska göras en tid framöver. Nu fick jag ta bort en och det känns f-a-n-tastiskt! Heheheeeheeheheeee.

HEHHEHEEHEHE.

Om jag hade haft lite ork, lite lust att sitta någon extra minut vid datorn så hade jag lagt upp världens roligaste bild här nu. Så att ni får skratta och känna glädje precis som jag känner nu-nuuu-nuuuu. 

Nu ska jag göra en helt ny kategori, den ska heta "Schön-schönt".

HEJDÅÅÅÅ.

 /frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0