Hermafrodit i trasiga jeans



Aldrig förr har jag fyndat ett par jeans för 99 spänn och aldrig förr har jag köpt ett par jeans som har trasig dragkedja. Men nu har jag gjort'e! Ska man vara nöjd eller ska man bara slå sig själv i pannan? Jag väljer både och.

ÅHÅÅ! Det kanske ett bra ämne till argumentationstalet som ska hållas på fredag på retoriken - Köpa eller inte köpa? Dra upp dilemmat och sedan argumenterar för eller emot?

Emot: 99 kr på ett par byxor som man måste ha långtröja eller linne till vilket ändå innebär ungefär 99 kr till - 198 spänn? Fortfarande utan dragis?
För: Vädra vecket är aldrig fel! Nu tar vi bort våra dragkedjor, KOM IGEN ALLA KVINNOR! 

Äh. Jag kanske ska köra på "Arne Weise i klockan 15 på julafton, tack" istället.


frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0