Hesten, eller pesten, vann melodifesten



MEN ÄR DET ETT JÄVLA SKÄMT ELLERRRRR?!

Det var ungefär den sämsta låten under hela melodifestivalen. Jag skrattade första gången jag hörde den på en av deltävlingarna samtidigt som jag sänkte ljudet, jag satte skrattet i halsen och tystnade av chock när hon gick direkt till final och jag nästintill grät, skrek och ställde mig själv frågan "VAD I HELVETE?! SKÄMTAR'UUUUU?" när hon vann hela skiten. Ja, skiten.

All right. Jag är inte insatt i melodifestivalen men kvinnan ska ju trots allt representera vårat land!

Om inte annat så kommer den här låten passa perfekt till årets Pridefestival. Hela Sveriges transor skuttar av glädje och skålar med deras champangeglas i denna stund.

Jag tror jag ska pröva ställa upp nästa år.


frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0