Ingen återvändo nu

This is it. Jag anlände igår vid halv sju tiden till stugan och oj, vilken chock jag fick! Mamma och pappa har målat om halva stugan här inne och det är alldeles vitt och fräscht, inga monsterbestick som hänger på väggen, inga opassande hyllor eller ugglor som hänger i hörnen. Det är fint.

Men nu är det dags, tagga, tagga och återigen tagga. För no merci, nu ska projektet sättas igång. Nu eller aldrig. Det är tajt om tid så det är bara att köra.

Fan, vad otaggad jag är.





Den här pruppen har suttit i mitt knä i kanske 10 minuter, där jag sitter på en liten trästol. Hur lyckas han? Ingen aning. Men han är så mysig, he's my guy.


frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0