Jag föredrar tonfiskskattmat

Nej, jag kan helt enkelt inte komma på något som rimmar på "smak" förutom brak.. eller rak? Bak? I alla fall så fortsätter jag inte på min låt, men jag kan berätta att kattmat åt jag och hundmat. Jag föredrog inte torrfodret, hellre tonfisken.

Sedan gick jag nöjt runt med grills, stavning var onoga, av folie på både under- och nedertänderna. Det var roligt, för det var nog ett av de få tillfällena man kan känna sig cool även fast man inte kan säga "s".

Ja, det var en bra kväll.



Igår for jag hem och plockade fram pyssellådan under "Robinson" och "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" vilket resulterade i en stickpinne. Ni vet, en sådan som man stoppar i muffinsarna eller potatisen. Nöjd tjej, äntligen har jag plockat fram pyssel-tjejen i mig.


frjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0