När är det dags att demonstrera

Det är nog första gången på länge som jag har ont i magen för fredagen och helgen som väntar. Sedan när började man få ont i magen för att det är helg? Jo, sedan idag då man faktiskt insåg att helgen kommer att spenderas inlåst i stugan tillsammans med datorn och projektarbetet som ska vara inne på tisdag och som jag inte ens börjat på. WAY TO GO JOHANSSON!

Inte bara det, på onsdag är det nationella i svenska, 5 timmars uppsatsskrivning så då följer häftet med till stugan också, så man kan få lite kött på benen innan.

En annan sak är att det är "Earth hour" på lördag...... och jag är i stugan... mitt i ingenstans... och får inte se själva grejen.... kändes lite trist, även fast jag bara ä-ää-ä-ääälskar att vara i stugan i Olden. Fin länk, nu vet ni vart jag kommer befinna mig. MITT I INGENSTANS.

Dags att faktiskt läsa igenom mitt Arne Weise-tal som jag ska hålla imorgon inför i princip bara okända, nästan. Åh, vad jag längtar alltså! Happy_girl91.



Nattaaaa demonstrerar, Nattaaa har fått nog,
Nattaaa vill ha frihet, nu flyr hon ut till skogs.


frökenjohansson

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det störigaste med earht hour är att det blir inga pengar sparade eller nån mindre elförbrukning eftersom att elbolagen inte kan stänga av elen...blir bara mörkt och tyst, men det kan ju också vara mysigt :P

2009-03-27 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0