Nej, det är ingen vanlig da' för det är världens tråkigaste sönda'

Oj, oj, oj vilken busy woman jag har varit de senaste dagarna. De som tror att jag tagit tillvara på tiden och faktiskt pluggat borde ha rätt, men de har fel. Nej, jag har gjort så mycket annat som att sitta framför tvn en hel fredag kväll samt natt, spelat DM-match, ätit födelsedagsmiddag, umgåtts och helt och hållet lämnat allt som har med skolan att göra åt sidan.

Jag har tagit tillvara på tiden, fast på ett annat sätt.

Det betyder att denna dag, som vi kallar söndag men egentligen är en "förbered-inför-veckan-med-vila-blandat-med-plugg"-dag. Så det är vad jag ska göra - vila och plugga.

TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT.

Så tråkigt så att det kryper i mig. Så tråkigt så att jag bara tänker på mamma som är i hemma i Offer och gör gammelfarmors totalt och rakt igenom underbart goda skorpor idag. Hon är säket bränt dem, eller glömt att vända på dem, de är säkert mjuka.. och håriga.. eller bara totalt och rakt igenom helt underbart goda.


/frökenjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0