Nödens lagar tar ingen hänsyn

Aldrig förr har jag varit med om situationen jag nyss var med om. Nödens lag kallade och jag insåg ganska snabbt att det var slut på det väldigt nödvändiga papperet.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Paniken! Greppa hunkan och spring, eller spring i den mängd man kan, för att köpa toalettpapper. Tack och lov var det ingen lång kö. Där kom jag med Serlas nyaste papper och post-it-lappar som jag hittade vid samma hylla.

HAHAHAHHAHAHAHAAAA

Tanken slog mig, vad gör man om man inte hinner till en affär? Ska man springa till grannen och fråga "Hej, ursäkta skulle jag kunna få låna 12 rutor toalettpapper? Det är lite kris, hehe."

Det är värt att fundera på, för rätt som det är så står man där utan papper och nöden kallar utan någon som helst nåd..


fröken johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0